شکایات

مراحل ثبت شکایت

1- جهت ثبت شکایات مربوط به اپراتورها  بر روی نام اپراتور کلیک کنید و شکایت خود را ثبت نموده و کد 16 رقمی دریافت نمایید.

شکایت از مخابرات

شکایت از پست

شکایت از ارتباطات زیر ساخت

شکایت از پست بانک

شکایت از همراه اول

شکایت از ایرانسل

شکایت از رایتل

شکایت از مبین نت

2- در صورت عدم رسیدگی اپراتور کد 16 رقمی را در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ثبت نمایید.

3-  در صورتی که تا 14 روز کاری از طرف  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری در خصوص شکایت شما صورت نپذیرفت شکایت خود را همراه با کد 16 رقمی در سامانه های ذیل ثبت نمایید ، کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در اولین فرصت به شکایت شما رسیدگی کرده و در صورت لزوم با شما تماس خواهند گرفت.

سامانه ارسال شکایات

سامانه پیگیری شکایات