EN شکایات مراحل ثبت شکایت1- جهت ثبت شکایات مربوط به اپراتورها بر روی نام اپراتور کلیک کنید و شکایت خود را ثبت نموده و کد 16 رقمی دریافت نمایید.شکایت از مخابراتشکایت از پستشکایت از ارتباطات زیر ساخت شکایت از پست بانک شکایت از همراه اولشکایت از ایرانسل شکایت از رایتلشکایت از مبین نت2- در صورت عدم رسیدگی اپراتور کد 16 رقمی را در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور ثبت نمایید.3- در صورتی که تا 14 روز کاری از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری در خصوص شکایت شما صورت نپذیرفت شکایت خود را همراه با کد 16 رقمی در سامانه های ذیل ثبت نمایید ، کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در اولین فرصت به شکایت شما رسیدگی کرده و در صورت لزوم با شما تماس خواهند گرفت.سامانه ارسال شکایاتسامانه پیگیری شکایات