اخبار

14 دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای جدیدالتاسیس آذربایجان غربی راه اندازی میگردد

14 دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای جدیدالتاسیس آذربایجان غربی راه اندازی میگردد
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در راستای خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک ، 14دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای جدیدالتاسیس آذربایجان غربی ایجاد میگردد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی، جلیلی نژاد در کارگروه دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت:در راستای خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان و تحقق دولت الکترونیک ، 14دفتر پیشخوان خدمات دولت در شهرهای جدیدالتاسیس آذربایجان غربی ایجاد میگردد

وی بیان کرد: ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و فعالیت آن بر اساس اصل 44 قانون اساسی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب انجام شده است و دفاتر پیشخوان دولت در راستای تحقق دولت الکترونیک ایجاد شده و باید از قابلیتهای بالقوه ارائه خدمات و ظرفیت دفاتر برای تحقق اهداف دولت الکترونیک حداکثر استفاده شود.

وی کوچک کردن بدنه دولت و کمک به خصوصی سازی، کاهش ایاب و ذهاب مردم به ادارات دولتی و خدمات رسانی به مردم در نزدیک ترین محل سکونت را از نتایج ایجاد دفاتر پیشخوان عنوان کرد.

مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان غربی با تاکید بر تسهیل در کار پیشخوان گفت: دستگاههای دست اندکار باید با تعامل و همکاری مشکلات فراروی فعالیت این دفاتر را مرتفع کنند چرا که رونق فعالیت دفاتر پیشخوان نقش زیادی در ایجاد اشتغال پایدار دارد.

جلیلی نژاد  ادامه داد: دفاتر پیشخوان دولت ضمن ایجاد ارتباط موثر با سازمانها و نهادهای دولتی باید تلاش داشته باشند تا خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه کنند.

۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶
تعداد بازدید : ۷۷

اظهارنظر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید